25% kedvezmény
Black Friday – ruházat
Általános Szerződési Feltételek
Mi vagyunk a Rock Point a.s., székhelyünk: Prága 5 - Radotín, Vrážská 1507, 153 00, azonosítószám: 267 07 233, bejegyezve a prágai városi bíróságon, iktatószám: B 7747.
Elérhetőségeink:
E-mail: e-shop@rockpoint.hu
Tel. szám: +36 1 451 89 80
A www.rockpoint.hu weboldalon üzemeltetünk webáruházat.
I. Bevezetés
- Ezek a feltételek szabályozzák kölcsönös kapcsolatainkat, ha e-shopunkon vásárol. Ezek az adásvételi szerződés részét képezik. Ha azonban kommunikációnk során másban állapodunk meg, mint ami ezekben a feltételekben van, akkor ez a megállapodásunk élvez elsőbbséget.
- Ezek a feltételek a fogyasztókra vonatkoznak. Ha nem fogyasztóként vásárol, kapcsolatainkra az általános törvényi előírások vonatkoznak.
- Ha érdeklődik a személyes adatokkal való munkavégzésről szóló információk iránt, azt honlapunkon, a láblécben találja.
II. Fizetési és szállítási korlátozások
- Webáruházunkban az alábbi módokon fizethet:
- kártyával
- utánvétes fizetéssel
- Kizárólag Magyarország területére szállítunk árut, hacsak külön nem állapodtunk meg.
III. Felhasználói fiók
- Weboldalunkon létrehozhat saját felhasználói fiókot, ahonnan árut rendelhet. Fiók nem szükséges, nálunk anélkül is vásárolhat.
- Kérjük, ügyeljen a fiók hozzáférési adataira. Tartsa naprakészen a fiókjában megadott információkat és adatokat.
- Előfordulhat, hogy a felhasználói fiók nem elérhető a hét minden napján, 24 órában, néha rendszerkarbantartást vagy -javítást kell végeznünk. Az esetleges bonyodalmakért elnézést kérünk.
- Törölhetjük felhasználói fiókját, különösen, ha hosszabb ideig nem használja, vagy ha szerződéses vagy egyéb jogszabályi kötelezettséget sért meg vele.
IV. értékelés
- Ügyfeleink értékelését weboldalunkon vagy közösségi oldalainkon találhatja meg.
- Értékelést csak azok a vásárlók írhatnak, akik ténylegesen vásárolták tőlünk a terméket.
- Értékeléseket azok az ügyfelek is adhatnak nekünk, akik felhasználói fiókon keresztül vásároltak. A benne lévő beállítások nem teszik lehetővé, hogy olyan termékről adjon értékelést, amely nem szerepel a felhasználó vásárlási előzményeiben.
- Ellenőrizzük a nem regisztrált vásárlók értékelését is, akiknél a megrendelésben megadott e-mail-címet az értékelés alatt szereplő e-mail-címmel igazoljuk.
- További értékeléseket találhat rólunk vagy termékeinkről a Google-on, a közösségi hálózatokon. Mivel ezeket a felhasználók olyan külső platformokon írták, amelyekre nincs befolyásunk, ezeket az értékeléseket nem tudjuk ellenőrizni. Köszönjük a megértést.
V. Termékeink
- A webáruházban információkat talál a kiválasztott termékről, beleértve a rendelkezésre állást, a szállítási dátumot és az árat. Ennek ellenére adásvételi szerződést köthetünk Önnel egyéb feltételek mellett, melyekről külön egyeztetünk.
- Amennyiben a webáruházunkban a termék kicsomagolt, felbontott, hibás vagy más hasonló ok miatt van feltüntetve az árengedmény miatt, kérjük, vegye figyelembe, hogy ilyen okból nem tudja visszaküldeni részünkre. Egyébként az ezekre a termékekre vonatkozó igényekre az általános szabályok vonatkoznak, amelyeket lejjebb talál.
- Minden ár tartalmazza az összes adót és díjat, a szállítási költséget nem. Ezeket a vásárlási folyamat részeként az alábbiakban találja.
- Ha valahol egyértelműen rossz árat adunk meg, akkor ez az ár nem köt bennünket, és nem jött létre közöttünk szerződés.
VI. Rendelés
- Tegye a kívánt terméket a kosárba. Lépésről lépésre végigvezetjük a rendelési folyamaton.
- A vásárlási űrlapon információkat talál az áruról, a mennyiségről és az árról, kiválasztja a szállítási módot, és ez mutatja a végösszeget is, amely tartalmazza az áru árát és a szállítási költséget. Ezen információk alapján Ön létrehoz egy rendelést (a továbbiakban: „ Megrendelés ”).
- A Megrendelés elküldése előtt ellenőrizheti és módosíthatja az adatokat.
- Adja le rendelését a "VÁSÁROLNI... Ft-ért" gombra kattintva.
- Az adásvételi szerződés a Megrendelés elküldésével azonnal létrejön és az rendben megérkezik hozzánk.
- Megrendelése kézhezvételét e-mailben visszaigazoljuk.
- Ha rendelése szokatlannak tűnik számunkra (pl. mennyiség, szokatlan paraméterek stb. miatt), felvehetjük Önnel a kapcsolatot további megerősítési kéréssel. Ebben az esetben az adásvételi szerződést csak a megrendelés kölcsönös visszaigazolásának pillanatában kötjük meg.
- Fenntartjuk a jogot a Megrendelés vagy annak egy részének visszavonására (szerződéstől való elállásra), amennyiben
- elfogyott a készletfrissítések között
- jelentős árváltozás történik az áru szállítójánál, és Ön nem fogadja el az árváltozást
- nyilvánvaló hiba van az áru árában
- helytelen vagy hamis elérhetőségi adatokat ad meg
- A Megrendeléssel kapcsolatos távolsági kommunikáció költségeit Ön maga fizeti. De ezek a költségek nem különböznek a szokásos áraktól.
VII. Szállítás
- Az árut a kosárban választott módon, a megadott napon, az Ön által megadott címre szállítjuk Önnek.
- Kérjük, hogy az árut az átvételt követően haladéktalanul ellenőrizze, és minden hibát jelezzen felénk, ideális esetben indokolatlan késedelem nélkül. Ezeket a panaszkezelési folyamat részeként fogjuk megoldani (erről lentebb olvashat bővebben). Az Ön oldaláról érkező gyors válasz és dokumentáció segít abban, hogy üzleti partnereinkkel hatékonyan megoldjuk az ügyet. Köszönöm
VIII. Fizetés
- Az áru ÁFA-val együtt járó árára vonatkozó információ minden esetben az adott termék kínálatában szerepel.
- A vételárat és a szállítási költséget fizetheti:
- online kártyás fizetéssel
- utánvétes fizetéssel
- Utánvétes fizetés esetén a teljes ár az áru átvételekor fizetendő.
- Készpénz nélkül történő fizetés esetén a teljes ár a szerződéskötéskor esedékes. Az árut kiszállítjuk és a szállítási idő a teljes ár számlánkon történő jóváírása után kezdődik.
- Minden befizetésről adóbizonylatot állítunk ki. A megadott e-mail címre elektronikus formában elküldjük Önnek.
- Az esetleges kedvezmények velünk nem vonhatók össze.
IX. Áru visszaküldése (szerződéstől való elállás)
- Ha fogyasztóként nálunk vásárol, elállhat az adásvételi szerződéstől. Röviden ez azt jelenti, hogy az adásvételi szerződés „felmondásra kerül” – Ön visszaküldi nekünk a megvásárolt árut, mi pedig visszaküldjük Önnek a pénzt. Erre a lemondásra a következő szabályok vonatkoznak.
- Bizonyos árufajták esetében nem lehet elállni a szerződéstől – ez azok jellegétől függ. Ez egy olyan termék, amely:
- romlandó vagy rövid szavatossági idejű,
- hang- vagy tartalomfelvételt vagy számítógépes programot tartalmaz, lezárt csomagolásban van, és Ön eltávolította onnan,
- a kiszállítást követően visszafordíthatatlanul feldolgozott más termékekkel,
- az Ön igényei szerint készítettünk Önnek, vagy az Ön személyes igényeihez igazítottuk ,
- zárt csomagolásban szállítjuk és egészségügyi vagy higiéniai okokból a csomagolás feltörése után nem küldhető vissza.
- Egyéb esetekben az árut az átvételtől számított 90 napon belül visszaküldheti regisztrált vásárlóként - akár Ön, akár az Ön által meghatalmazott személy (ebben az esetben a szállító nem számít bele). Ha az árut részletekben szállítottuk, ez az időszak az utolsó alkatrész, vagy egy Megrendelésből származó utolsó darab kiszállításától kezdődik. Ha egy bizonyos időszakra rendszeres áruszállításban állapodtunk meg, a 90 napos időszak az első kézbesítéstől számít.
- Az áruval 90 napon belül megismerkedhet (jellegével, tulajdonságaival és működésével). De kezelje megfelelően és takarékosan - vagyis valóban úgy, ahogyan a termék megismeréséhez szükséges. Így például, ha a termékhez mintát is mellékeltek, ellenőrizze, hogy a termék megfelel-e Önnek ezen a mintán.
- 90 napon belül jelezze felénk, ha vissza kívánja küldeni az árut (és ezért eláll a szerződéstől vagy annak egy részétől).
- Az elálláshoz használhatja a jelen szerződési feltételek végén található űrlapot, de annak használata nem feltétel.
- Ideális esetben adja meg nekünk a rendelés számát, a vásárlás dátumát, banki adatait és azt, hogy hogyan küldjük vissza a pénzt. A szerződéstől való elállás okát nem kell feltüntetni.
- Az áru átadását, vagy legalábbis annak igazolását követően, hogy az árut visszaszállításra átadták nekünk, azonnal visszatérítjük az áru árának és a kiszállításért fizetett költségeknek megfelelő összeget. A törvény értelmében jogunkban áll visszafizetni Önnek azt az összeget, amely megfelel a legolcsóbb szállítási módnak, amelyet e-shopunkon választhatott volna a kérdéses áru kiszállításához.
- Ugyanúgy visszatérítjük Önnek a visszatérítést, ahogyan Öntől kaptuk, hacsak nem választ más módot.
- Az összeget haladéktalanul, legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszaküldjük Önnek. Mindazonáltal visszatarthatjuk a visszatérítést mindaddig, amíg meg nem kapjuk az árut, vagy amíg Ön be nem bizonyítja nekünk, hogy átadta azt visszaszállításra, attól függően, hogy melyik következik be előbb.
- Az árut legkésőbb az elállástól számított 90 napon belül juttassa el részünkre vagy más módon szállítsa ki címünkre.
- Az árut hiánytalanul küldje vissza, nem módosítható, kopott vagy sérült. Jogunk van felmérni, hogy a visszaküldött áru sértetlen, sértetlen-e, és nem csökkent-e az értékét nem megfelelő kezelésével. Ha az árut szakszerűtlen kezelés vagy indokolatlan tesztelés miatt megsérül, elhasználja, az áru értékcsökkenésének megtérítését és a visszaküldött összegbe beszámítását kérhetjük.
- Ön viseli az áruk visszaküldésének költségeit.
- Ha eláll az áru vásárlásától, amelyhez ajándékot küldtünk, akkor ezt az ajándékot úgynevezett elengedési záradékkal küldtük el: az adásvételi szerződéstől vagy annak egy részétől való elállás esetén az ajándékozási szerződés is feloldódik. . Kérjük, hogy az ajándékot az áruval együtt küldje vissza részünkre, hacsak másként nem állapodtunk meg. Ismételten jogunkban áll az esetleges károkat a visszaküldött összegből beszámítani.
X. Hogyan lehet panaszt tenni a hibákra
- Felelősséget vállalunk azért, hogy az áru átvételkor ne legyen hibája. Ez azt jelenti, hogy amikor átveszi, különösen:
- megfelel az Ön megrendelésének (a megbeszélt mennyiségben, minőségben, funkcionalitásban, kompatibilitásban, átjárhatóságban a kívánt termékről van szó, vagy olyan egyéb egyeztetett tulajdonságokkal vagy tulajdonságokkal rendelkezik, amelyeket a tőlünk vagy üzleti partnereinktől származó reklámjaink és egyéb anyagaink tekintetében ésszerűen elvárhat)
- rendelkezik a megállapodás szerinti tartozékokkal, csomagolással vagy használati utasítással, ha szükséges
- megfelel a megbeszélt vagy kívánt célnak
- alkalmas arra a célra, amelyre az ilyen árukat általában használják
- megfelel a minta vagy az eredeti minőségének vagy kialakításának
- megfelel a törvényi előírásoknak
- Ha a vásárlás előtt kifejezetten értesítettük Önt arról, hogy az árucikk bizonyos tulajdonságai eltérnek, és Ön beleegyezett ebbe a tulajdonságba, az áru erre az ingatlanra nem igényelhető. Nem lehet reklamálni a termékre olyan hibák miatt sem, amelyek miatt leértékelték, és a kedvezmény okáról előzetesen tájékoztattuk Önt.
- Ha a hiba az átvételtől számított 1 éven belül nyilvánvalóvá válik, az átvételkor hibásnak minősül, kivéve, ha ezt a termék vagy a hiba jellege kizárja. Ez az időszak nem telik arra az időszakra, amely alatt (indokolt) reklamáció esetén nem tudja használni a tárgyat.
- Igényelheti a terméket, ha a hiba a küldemény kézhezvételétől számított 2 éven belül nyilvánvalóvá vált. Ez az időszak nem telik arra az időszakra, amely alatt (indokolt) reklamáció esetén nem tudja használni a tárgyat.
- Néhány más ország nemzeti joga a panaszok szigorúbb kezelését írhatja elő, amelyre a fogyasztó lakóhelye az irányadó.
Hogyan nyújtsunk be reklamációt
- Az áruval kapcsolatban bármilyen módon reklamálhat. Hívjon minket, írjon e-mailt vagy levelet.
- Kérjük, tudassa velünk:
- elérhetőségeit, amelyekről a panasz rendezése után azonnal értesítjük
- hogyan nyilvánul meg a hiba és mikor fedezte fel
- hogyan kívánja kezelni a panaszt
- bármilyen vásárlást igazoló dokumentum
- A hibás árut a reklamációs űrlappal együtt küldje el vagy hozza el hozzánk. Néha elég lehet, ha csak egy fényképet küld nekünk – értesítjük.
- A szállítás során megfelelően csomagolja az árut a sérülések elkerülése érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a legtöbb kárigényhez (és azok elbírálásához) az árut hiánytalanul kell elküldenie - ideális esetben vegye fel velünk a kapcsolatot előre, hogy megtudja, ez az Ön esetében is így van-e.
- Panasz esetén elektronikus írásbeli visszaigazolást küldünk Önnek a panasz benyújtásáról, majd annak feldolgozásáról is.
Mit igényelhet
- Mindenekelőtt áru javítását, kiegészítését vagy cseréjét kérheti tőlünk.
- Ha a választott módszer lehetetlen (például az áru már nem akciós), vagy indokolatlanul drága (például elég leszállítani azokat a tartozékokat, amelyeket elfelejtettünk becsomagolni), módosíthatjuk a választást.
- Ön is kérhet ésszerű engedményt, vagy elállhat a szerződéstől. És ezekben az esetekben:
- megtagadtuk a hiba elhárítását, vagy nem megfelelően távolítottuk el a szabályzatban meghatározott határidőn belül, vagy nyilvánvaló, hogy nem tudjuk eltávolítani
- a hiba ismételten jelentkezik
- a hiba jelentős
Nem lehet elállni a szerződéstől (és ezért csak kedvezményre jogosult), ha a hiba jelentéktelen. Általában azonban jelentős hibának tekintik
Hogyan kezeljük a panaszt
- A reklamációt haladéktalanul, eltérő megállapodás hiányában legkésőbb 30 napon belül kezeljük. Ellenkező esetben elállhat a szerződéstől, vagy ésszerű engedményt kérhet.
- A panasz rendezéséről a reklamáció során megadott elérhetőségein értesítjük. Ha nem veszi vissza a terméket, akkor a tárolással kapcsolatos ésszerű költségeket kérhetjük Öntől.
- Megtérítjük azokat a költségeket, amelyeket a jogos követelés miatt szándékosan felmerült. Kérjen tőlünk költségtérítést a lehető leghamarabb, de legkésőbb a kárigénylési időszak végétől számított egy hónapon belül, ellenkező esetben ezekre a költségekre Ön nem jogosult.
XI. Következtetés
- A fogyasztóvédelemről szóló 634/1992. sz. törvény értelmében Önnek joga van az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói jogvita peren kívüli rendezésére. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben a fővárosi és megyei kormányhivatal, illetőleg a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A hivatalok elérhetőségeiről a kormanyhivatal oldalon tájékozódhatnak). Peren kívüli egyezséget kizárólag az Ön javaslatára kezdeményezünk, ha a vitát közvetlenül velünk nem lehetett megoldani. Javaslatot legkésőbb attól a naptól számított 1 éven belül nyújthat be, amikor először érvényesítette jogát, amely a vita tárgyát képezi velünk. Peren kívüli vitarendezést kezdeményezhet online az ODR platformon keresztül, amely elérhető az ec.europa.eu/consumers/odr/ címen.
- Kereskedelmi engedély alapján folytatunk üzleti tevékenységet. A felügyeletet a kereskedelmi iroda, illetve a törvényben meghatározott mértékben a Cseh Kereskedelmi Felügyelet végzi, amelyhez bármilyen panasszal fordulhat.
- A szerződést nálunk tároljuk, de nem biztosítunk hozzáférést hozzá.
- A szerződést cseh nyelven kötjük.
- Kapcsolatainkat a Cseh Köztársaság jogrendje szabályozza. Ez nem érinti az általánosan kötelező jogszabályokból eredő fogyasztói jogokat.
- Weboldalunkkal kapcsolatos minden jog, különösen a tartalom szerzői joga, beleértve az oldalelrendezést, fényképeket, filmeket, grafikákat, védjegyeket, logókat, termékeket és egyéb tartalmakat és elemeket, a miénk. Tilos ezek másolása, módosítása vagy egyéb módon történő felhasználása az adásvételi szerződés keretein kívül a hozzájárulásunk nélkül.
Prágában, 2023. február 27-én

















































