GYIK
Az általam rendelt áru méretre nem felel meg. Hogyan járjak el a cserével kapcsolatban?
Jogod van 90 napon belül visszaküldeni a termékeket amennyiben regisztrált vásárló vagy.
A csomagot a Rockpoint.hu - Expandeco, FLK - Magyar Posta - Sikátorpuszta Hrsz.: 5453/18, Fót 2151, Magyarország címre küldjed. Ne felejtsd el a címben feltüntetni hogy E-SHOP. Ez a jelölés megkönnyíti a csomagok szortírozását, és az áru gyorsabban eljut hozzánk.
Kérjük, hogy az árut úgy küldd el, ahogyan megkaptad, hogy alkalmas legyen a továbbértékesítésre. Mellékeld az eredeti számlát, az összes címkét, a jótállási jegyet stb. Javasoljuk, hogy készíts másolatot a számláról az ellenőrzéshez. Ha a számlán több tétel szerepel, tartsd meg az eredetit, és küldj egy másolatot. A csomagszám alapján, amely a szállítólevélen szerepel, megtudhatod, hogy megkaptuk-e az árut. Nem tájékoztatjuk az ügyfeleket a csomag raktárba történő beérkezéséről. A feldolgozásról legkésőbb a törvényben előírt 14 napos határidőn belül e-mailben kapsz tájékoztatást a csatolt jóváírással együtt.
Ha más méret vagy szín érdekel, kérjük, hozz létre egy új megrendelést. A visszaküldött áru összegét a törvényes határidőnek megfelelően az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük.
Van lehetőségem áru cserére?
Sajnáljuk, de jelenleg a webáruházon keresztül történő csere nem lehetséges, de lehetőség van az áru visszaküldésére és új áru rendelésére.
Ha úgy döntenél, hogy visszaküldöd az árut, és újat rendelsz, kérjük, hozz létre egy új megrendelést a www.rockpoint.hu oldalon, és küldd el a visszaküldeni kívánt árut a következő címre: Rockpoint.hu - Expandeco FLK - Magyar Posta - Sikátorpuszta Hrsz.: 5453/18, Fót 2151, Magyarország.
Honnan tudom, hogy van-e már létrehozott fiókom?
Ha nem tudod, hogy van-e már fiókod nálunk, kérjük, írj nekünk egy e-mailt a eshop@rockpoint.hu, címre, hogy ellenőrizzük. Sajnos, ezt az információt nem tudod magadtól kideríteni. Ne hozz létre újabb fiókot, mert az újbóli fiók létrehozásával elveszíted a már összegyűjtött pontjaidat, és nem lehet összevonni őket!
Regisztráltam, már vásároltam korábban, de nem emlékszem a bejelentkezési adataimra.
Nem emlékszem a jelszavamra: Jelentkezz be a jobb felső sarokban található „Bejelentkezés/Regisztráció” gombbal. Ha nem emlékszel a jelszavadra, kattints az „Elfelejtett jelszó elküldése” gombra, és generáltass egy újat. Írd be az e-mail címedet, és nyomd meg a „Küldés” gombot. Az új jelszót pillanatokon belül elküldjük az e-mail címedre. Amennyiben a regisztrációt követő időszakban megváltozott az e-mail címed, először lépj velünk kapcsolatba, hogy e-mail címedet megváltoztathassuk és elküldhessük az új jelszót. Az első bejelentkezés után javasoljuk, hogy változtasd meg a jelszavadat a nevedre kattintva és a „Jelszó módosítása” menüpontot kiválasztva.
Nem emlékszem az e-mail címemre, vagy nem tudom, hogy van-e már fiókom: Ha nem tudod, hogy van-e már fiókod nálunk, kérjük, írj nekünk egy eshop@rockpoint.hu, címre, hogy ellenőrizzük. A fiók újranyitásával elveszted a feltöltött pontokat, amelyeket utólag nem lehet összevonni.
Ha a bejelentkezési problémák továbbra is fennállnak, kérjük, ne habozz kapcsolatba lépni velünk: eshop@rockpoint.hu, e-mail címen, és mi válaszolunk a kérdésedire, és segítünk megoldani a problémát.















































